KPI w SEO – co należy mierzyć?

Monitorowanie właściwych KPI to najlepszy sposób na uniknięcie marnowania czasu i pieniędzy na coś, co nie przynosi oczekiwanego efektu. Czy Twoja strategia jest wystarczająco skuteczna? A może potrzebne będą Ci konsultacje SEO, aby dodatkowo poprawić wydajność swojej witryny? Śledząc właściwe wskaźniki skuteczności będziesz w stanie odpowiedzieć na wszystkie te pytania.

Czytaj „KPI w SEO – co należy mierzyć?”

Odesłania z subdomen l.facebook.com i lm.facebook.com – co oznaczają?

Podczas analizy ruchu w Google Analytics niejeden użytkownik może się zdziwić, gdy wśród referrali znajdzie sudomeny l.facebook.com lub lm.facebook zamiast po prostu facebook.com. Uspokajamy, że nie jest to powodem do niepokoju. Co to oznacza w praktyce? Wyjaśniamy.

Czytaj „Odesłania z subdomen l.facebook.com i lm.facebook.com – co oznaczają?”

Współczynnik odrzuceń – co to jest i jak go poprawić?

Wysoki współczynnik odrzuceń to jedna z najczęstszych przyczyn niskiej konwersji. Jego wysoki poziom informuje, że użytkownicy nie znajdują na stronie tego, czego poszukują. Wielu marketerów boryka się z problemem wysokiego współczynnika odrzuceń, dlatego w poniższym artykule znajdziesz kilka przydatnych informacji, które pomogą lepiej zrozumieć ten temat. Czytaj „Współczynnik odrzuceń – co to jest i jak go poprawić?”