Monitorowanie właściwych KPI to najlepszy sposób na uniknięcie marnowania czasu i pieniędzy na coś, co nie przynosi oczekiwanego efektu. Czy Twoja strategia jest wystarczająco skuteczna? A może potrzebne będą Ci konsultacje SEO, aby dodatkowo poprawić wydajność swojej witryny? Śledząc właściwe wskaźniki skuteczności będziesz w stanie odpowiedzieć na wszystkie te pytania.
Kategoria: Analityka
Odesłania z subdomen l.facebook.com i lm.facebook.com – co oznaczają?
Podczas analizy ruchu w Google Analytics niejeden użytkownik może się zdziwić, gdy wśród referrali znajdzie sudomeny l.facebook.com lub lm.facebook zamiast po prostu facebook.com. Uspokajamy, że nie jest to powodem do niepokoju. Co to oznacza w praktyce? Wyjaśniamy.
Czytaj „Odesłania z subdomen l.facebook.com i lm.facebook.com – co oznaczają?”
Współczynnik odrzuceń – co to jest i jak go poprawić?
Wysoki współczynnik odrzuceń to jedna z najczęstszych przyczyn niskiej konwersji. Jego wysoki poziom informuje, że użytkownicy nie znajdują na stronie tego, czego poszukują. Wielu marketerów boryka się z problemem wysokiego współczynnika odrzuceń, dlatego w poniższym artykule znajdziesz kilka przydatnych informacji, które pomogą lepiej zrozumieć ten temat. Czytaj „Współczynnik odrzuceń – co to jest i jak go poprawić?”
Jak zainstalować Google Analytics 4? Poradnik krok po kroku
Instalacja Google Analytics 4 to prosta sprawa. W artykule przedstawiamy szczegółową instrukcję wraz ze screenami. Czytaj „Jak zainstalować Google Analytics 4? Poradnik krok po kroku”
Jak zainstalować Google Analytics Universal na stronie? Poradnik
Praktyczny poradnik ze screenami instalacji Google Analytics Universal na stronie. Jeśli masz jakieś pytania, zadaj je w komentarzu! Czytaj „Jak zainstalować Google Analytics Universal na stronie? Poradnik”