Niezależnie od tego, czy posiadasz witrynę biznesową czy sklep internetowy, warto znać podstawową zasadę – jakość zdjęcia ma ogromne znaczenie. Odbiorca odbiera treść za bardziej przyswajalną, a w przypadku e-commerce polega on na obrazach, by zrozumieć historię produktu i jego wygląd. Nie trzeba więc dodawać, że obrazy muszą być wysokiej jakości. Bardzo ważne jest jednak znalezienie odpowiedniej równowagi między jakością obrazu a rozmiarem pliku i właśnie to chcielibyśmy przekazać w tym poradniku. Sprawdź kilka praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania zdjęć na stronę internetową, by nie wpływały negatywnie na jej działanie i wrażenia użytkownika.
Kategoria: Marketing
KPI a skuteczny marketing w Internecie
Jeżeli chcesz, aby Twój marketing internetowy był skuteczny i efektywny, powinieneś rozpocząć jego mierzenie za pomocą odpowiednich wskaźników, czyli KPI. W ten sposób szybko ocenisz, czy dane działanie jest opłacalne, czy może wymaga optymalizacji.
4 darmowe narzędzia pomocne przy działaniach social media
Jak efektywnie zarządzać social mediami swojej firmy? Czy na rynku znajdują się darmowe narzędzia z których warto korzystać? W dzisiejszym wpisie zaprezentujemy 4 popularne platformy, które mogą Ci znacznie ułatwić pracę i przynieść wiele korzyści.
Czytaj „4 darmowe narzędzia pomocne przy działaniach social media”
Media społecznościowe w Polsce – dane i statystyki za 2020
WeAreSocial oraz Hootsuite przygotowało ponownie bardzo szczegółowy raport na temat mediów społecznościowych Polsce i na świecie. Jest to niezwykle interesujące źródło wiedzy o aktualnej sytuacji social media w naszym kraju i popularności poszczególnych platform. Czytaj „Media społecznościowe w Polsce – dane i statystyki za 2020”